To-do-list

, Kl. 13:29 |
* Ringa polisen ang. min mobil. Har ju haft tur gångerna innan att mina borttappade saker hamnat hos dem så får väl ge det ett försök!
* Fixa i köket om det behövs.
* Skura toaletten...
* Fixa mig inför fest...? Haha pappa kommer inte bli glad när han hör DET! Men om jag nu är 18 så kan han väl inte säga något emot om jag har gjort allt ovanstående på denna lista?

Mår i alla fall MYCKET bättre idag, skönt! Nej, nu ska jag käka upp mina mackor med den uuuuuunderbart goda osten & sedan sätta igång.

Fyra flipp-bilder som avslutas med en lite mer "normal" bild... haha!
Evelina

Hej! Behov av en ny bloggdesign, hör av dig! =)

Jag designar till blogg.se användare =)

Kram


Evelina

Okej =) Visst är det roligt att designa bloggar? =)

By the way, super fin ring till höger på bilden i headern =)

kram


Evelina

Jaha =) vad kul . Ja då är det bra att hålla igång :D

kram





Kom ihåg mig?