Schooofff!

, Kl. 01:04 |
Näääe, nu orkar jag inte mer! Får inte rätt på min systers header så jag ger upp och tar det en annan dag. Har istället suttit på facebook och snackat lite med folk och dessutom tagit bort 147 vänner. Nere på 553 nu, känns ganska skönt! Känner ju inte alla, och varför ska jag vara "vän" med någon mina "vänner" är vän med? Nej så nu fick jag ett ryck och storrensade lite, dock är jag inte klar ännu men det får jag ta en annan dag. Raderade runt 100 pers för ett litet tag sedan också. Lika kul varje gång för en hel del försöker lägga till mig igen en kort tid därefter. Dessutom är det de som lägger till en ÄNNU en gång efter att jag tagit bort som vän OCH tagit bort vänförfrågan, hallå... känner de inte sig tillräckligt dissade när jag tog bort dem? Haha!

Nu ska jag gå och lägga mig, har en del att göra imorgon! Stan med pappa och sedan ska jag på lite uppdrag i Gualöv och Bromölla.




Kom ihåg mig?