Kommer inte på någon rubrik

, Kl. 16:22 |
Var i Åhus hela dagen & kvällen igår efter att Lovisa åkt tillbaka mot Småland för att fira min morbror som snart fyller 34. Åt god mat & hade trevligt med släkten, laddar upp några bilder då jag fått dem från morfar. Har dessutom blivit ganska så förkyld! Skulle inte ha haft shorts på mig i lördags. Hoppas bara på att jag blir frisk tills imorgon då jag är bjuden på fest, annars blir jag lite småsur!

Lite bilder jag tog innan vi gav oss iväg igår:


Är ganska glad över att det bara är Henna, hade inte velat dras med denna hela livet haha. Vet inte om jag skulle vilja tatuera mig i framtiden eller inte, har lätt för att tröttna på saker så det får i så fall vara något väldigt betydelsefullt. Är dock lite sugen på en text på foten, tycker det är riktigt snyggt! Men det är nog också det enda stället jag skulle kunna tänka mig att tatuera mig på... hm.

Mamma!



Kom ihåg mig?