Bristningsgränsen

, Kl. 20:20 |
Har varit en så otrolig bra helg, bästa på länge och jag har haft så sjukt kul - tack alla inblandade! Har legat ute vid poolen halva dagen & stekt helt ensam eftersom familjen varit i Åhus. Har nyss ätit desstom, gah... jag får inte nog av mat! Tänker bara på mat hela dagarna haha, nom nom! Synd att man tyvärr går upp i vikt av att äta för mycket så man får väl passa sig lite ;)



Nu borde jag väl egentligen städa undan på rummet efter att Lovisa har varit här, men jag orkar inte helt enkelt! Istället tänker jag slänga mig i sängen och titta på Friends ♥ myyyycket roligare! Imorgon blir det middag på Rosegarden i stan med familjen. Efter det så blir det kanske att stanna inne på k-dagarna lite, får se hur det blir!
Tilly C!

1. Din blogg är sjukt snygg!

2. Bilden i det här inlägget gjorde mig hungrig :(





Kom ihåg mig?