Trevlig kväll även igår

, Kl. 17:49 |
Drog iväg till Bromölla igårkväll och gick hem till Linda där jag, Bill, Martin, Emanuel och Jösse försökte hitta på något att göra men det var ganska dött och vi kunde ju inte dra ut för alla var inte 18 så blev att vi beställde pizza och lite sånt haha. God var den dock inte så åt bara lite haha. Sen stack Bill, Martin, Emanuel och Jösse hem med bussen och då kom Axelsson, Jeppe och Emil. Fortsatte en lugnt och trevlig kväll med massa torra skämt, kaffe och skratt haha! Fick sen skjuts hem av Sebbe.

Idag har jag bara legat i soffan och sovit och nu vaknat för andra gången haha, skönt! Planerna för imorgon sprack också så får se vad jag ska hitta på hehe.

Några bilder från igår


KKUNGAMANDA

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment





Kom ihåg mig?