Update

, Kl. 22:13 |
Har tagit en liten bloggpaus som ni säkert märkt! Har haft en hel del att göra så har inte haft tid att blogga faktiskt men jag får väl börja så smått igen! Sammanfattar mina senaste dagar såhär:

Fredagen: Vaknade upp hemma hos Lovisa och sedan åkte vi med min farmor till Höör på kvällen för att låna högtalarsystem utav en kompis.

Lördagen:
Jag hade min 18-årsfest på kvällen och hade jävligt kul faktiskt, tack alla som kom & var med! ♥ Lite synd att så många fick förhinder och andra komplikationer bara, men det var lyckat ändå! Det enda negativa var väl i stort sett att vi glömde bort att fota så har inga bilder från kvällen :(

Söndagen: Städade hela stugan efter festen, med hjälp utav min farmor. Började klockan tio på morgonen och var klara klockan två på eftermiddagen så det tog ju sin lilla tid ;) det var liksom inte alltför rent där...

Idag: Har legat i poolområdet, solat och badat hela dagen! Äntligen ska det bli bra väder några dagar!!! Handlade sedan på Konsum i Vä med pappa och lillebror, har ätit pizza för ett tag sedan och fixat med disk och tvätt.

Nu: Titta på "Tillbaka till den blå lagunen", såg "Den blå lagunen" igår. Riktigt bra filmer för att vara så gamla och de är riktigt härliga.




Kom ihåg mig?