Om gårdagen

, Kl. 17:37 |
Drog till Kim i Gualöv igår på fest. Lite segt och händelselöst till en början men det blev ändå en ganska rolig och chill kväll ändå faktiskt. Musik, brottning hit och dit, Pierre & Robin tatuerade in "PÖK" på handleden hahaha! och jag lagade makaroner åt halva afrika ;) Däckade några gånger sen haha och fick sedan skjuts hem till Robin & Pierre vid tretiden och sen däckade jag ganska så snabbt, svintrött! Ganska utvilad nu men känner ändå att tröttheten slog till nu efter en dusch, men men!

Nu får jag fixa till mig lite och sedna bär det av till farmor & farfar för att fira min Kusin Olles födelsedag. Ska äta mycket maaaaat, nomnom! Chips & godis och sånt gottis också haha, (var tvungen att ringa upp farfar och fråga vad de hade hemma när jag satt på bussen hem). Är det bara jag som blir helt galen i mat & kan äta nästan hur mycket som helst "dagen efter" ?




Kom ihåg mig?