Hur fan tänker killar?!

, Kl. 16:22 |
Någon random skrev precis detta på msn till mig och klart jag svarar, man ska inte vara rädd för att prata med nya människor men när det visar sig vara en kåt mansgris så blir man ju lite besviken! Vadå, tror han att jag skulle vilja sätta på min cam för en helt främmande människa första gången man snackar över msn?! Hade aldrig visat mig för någon i cam om jag inte verkligen visste vem människan var och om vi alternativt hade träffats förr, det måste ju kännas bekvämt också!

Tummen ner för sånt här! (N) Tycker ni killar som läser detta kan ta åt er utifall att ni vet med er att ni gör precis på detta vis för det uppskattas inte av de flesta tjejer. Vill ni se tjejer i cam finns det hur många vuxensidor som helst, bara att välja och vraka!

Sasha

Helt sjukt såntdär ju.





Kom ihåg mig?