Gjuta av tänderna

, Kl. 22:22 |
Usch, sån tid det tar att lägga över massa filer då!! Är inte klar ännu och jag håller snart på att trilla ihop av trötthet... men jag får i alla fall sovmorgon imorgon vilket är riktigt uppskattat. Ska nämligen till tandregleringen så kommer väl till skolan efter lunchen antar jag. Ska gjuta av mina tänder då haha, ska ta bort hela tandställningen den 30:e sedan och efter det ska jag tillbaka dit den 2:e september för att sätta dit en "tandställning" (den som jag ska gjuta imorgon) som jag ska ha i 24/7 de första månaderna och sedan trappa ner till att bara ha den på natten och sedan till slut blir jag av med den också, skönt! Har två kompisar som också har fått en sådan men de har sådana fel på sina tänder att de tvingas ha den hela livet, annars kommer tänderna att bli snea & fula igen! Lite trist kanske... men men, vill man vara fin får man lida pin som man säger ;)




Kom ihåg mig?