Galen dröm?

, Kl. 13:16 |
Har varit vaken i kanske en timme nu och facebookat haha. Har drömt en heeeel del i natt, riktigt sjuka och verkliga drömmar också dessutom. Något om att jag rev upp två djupa sår på båda undersiderna på mina armar och typ... fick gräva ut massa och sen sy ihop igen haha. Sen vips var jag och några vänner på ett badhus utomlands och badade MED MINA ÖPPNA SÅR som läkte under en natt och "tydligen" läkte såna sår riktigt snabbt i saltvatten. Men saker är den att det var klorvatten i poolen, hm! Sen när vi badat klart så hade vi missat första bussen hem och det hade kostat 5000 för var och en att sova över så det var uteslutet. Det sista jag minns innan jag vaknade var att vi oroade oss för hur vi skulle kunna dricka kaffe på morgonen för att vi inte hade några kaffekoppar! HAHA ja, det var typ detta jag kommer ihåg i alla fall xD

Aja, nu ska jag käka frukost! Hörs sen.




Kom ihåg mig?