Braceface, no more!

, Kl. 12:10 |

Kom till skolan för kanske... en halvtimme sedan?! Ska dra om en halvtimme igen haha, onödig dag att komma sent till då vi ändå inte ska göra något så de få som kom idag har nu gått hem så jag sitter här och tänker ta nästa buss istället.

Har varit hos tandregleringen en bra stund imorse och gissa vad? De tog av min tandställning! Ni anar inte hur glad jag är :D även om jag tyckte att jag liknade en liten kanin när jag först tittade mig i spegeln hahaha, men jag vänjer väl mig. Hade dessutom glömt hur lena tänder är...

Har fått två trådar fastsatte både i undre och nedre käken BAK tänderna dock som jag ska ha i ungefär ett år (känner mig som en tamhäst men jag vänjer väl mig vid det också) och på torsdag ska jag dit igen & få min avtagbara tandställning. Fick tydligen välja färg på den idag så valde genomskinlig ;)

Taddaaaaa!


Fick en tandborste :$ Fula bilder HAHA


Resultatet! (Ska leta igenom före-bilder senare!)


Och här sitter jag dock och skriver i skolan! Dags att packa ihop snart och bege sig hemåt igen.




Kom ihåg mig?