Lite blodprover m.m.

, Kl. 12:04 |

Var klar hos min husläkare vid lite över nio kanske och var sedan tillbaka i skolan vid lite över tio. Har snackat om både laktosen och om mina menssmärtor haha. Ska bli kallad till sjukhuset om ett tag för att ta lite prover för att se om jag verkligen är allergisk mot laktos eller om det är något annat. Har dessutom fått några tabletter utskrivna mot mina menssmärtor som jag ska hämta på fredag eller något. Får dock prova dem nästa månad då mensen bör vara borta på fredag men men, får hoppas på att de funkar!

Vägde och mätte mig också, har växt 6 mm!!! Haha tog även blodprov i armvecket och fyllde tre små rör för att kolla hur mina järnvärdet och annat är just nu. Var fyra år sedan sist och då hade väldigt låga värden...

Bilder från google.se


Min arm ser väl ut något i stil med detta just nu!




Kom ihåg mig?