Ännu en konstig dröm...

, Kl. 11:30 |
Godmorgon allihop! Lyckades faktiskt dra mig upp ur sängen 1,5 timme tidigare än vanligt, får väl försöka vända tillbaka dygnet nu innan skolan börjar på tisdag... haha för då ska jag upp FEM på morgonen :(

Hade faktiskt livliga drömmar även i natt haha. Känns som om jag inte sovit något på två-tre dagar men ändå är utvilad? Antar att det är mycket drömmar och lite djupsömn som gör det, tyvärr! Men i alla fall så var drömmen något i stil med detta;

Jag och några andra var ute och kom till en skog, inne i skogen fanns massa ladugårdsliknande hus samt småkojor. Inuti dem fanns björnar och deras ungar... vårt mål var att sno varsin unge och sedan springa snabbt ut från skogen på andra sidan utan att mammorna vaknade. Vi lyckades men på något vis så blev björnungarna till små kycklingar... och jag hade fått med mig två(!) En brun och en som var polkagrisrandig, det ni! ;) När vi kom ut från skogen var vi helt plötsligt i någon sportbyggnad där jag skulle prova att agera cheerleader.... och det gick BRA! Sen var vi ute och provade också och när vi var klara och skulle gå tillbaka så gick jag med en kille bakom mig som pratade med mig hela tiden (jag försökte bara komma därifrån för att han var så dryg) och sedan frågade han mig om jag skulle vilja gå ut med honom men då fick jag tacka nej lite snällt och skynda iväg, slut!



Måste blandat in lite saker från Friends asså, såg avnittet där Joey köper den lilla kyckligngen igår innan jag somnade samt det där Monica blir utbjuden av miljardären men sedan dissar honom för att hon inte är attraherad av honom, haha!



Kom ihåg mig?