Sunshine baby

, Kl. 18:18 |

Chill dag i skolan och på eftermiddagen satt jag, Bine & Tobbe och stekte i gräset innan vi började filma. Blir att fortsätta på filmen efter lovet och får väl hoppas på att den inte försvinner ännu en gång, drygt att behöva filma om från början för att allt material försvinner.

Cool bild på Tobbe från förra våren ;)

När jag kom hem åt jag det som var över av smörgåstårtan och avslutade med en liten bit prinsesstårta, mums! Nu ligger jag i soffan här uppe och njuter av värmen! (Haha egentligen ligger jag bara här uppe för att jag glömde stänga fönstret på mitt rum så det är svinkallt där just nu eftersom mina fönster är på norrsidan).

Nu ska jag faktiskt ta och skriva om lite på min Hälsobild till idrotten eftersom ca 700 ord har försvunnit, drygt! Hör sen! ♥




Kom ihåg mig?