Ny teori

, Kl. 17:39 |
Hade sovmorgon idag & har sovit underbart skönt! Lite synd att mamma ringde och väckte mig när jag drömde så fint ett tag, menmen! Krängde tacos i matsalen med Lovisa & Tobbe, naaamm! Lite stark sås dock (jag är jätteklen när det gäller kryddor).

Råpluggade in svaren till quizen sen & fick nästan alla rätt, hade bara ett fel! Go Ida. Är klar med medikommunikationsuppgiften nu också, nice! Sjukt tråkig och svår uppgift.

Precis innan jag & Lovisa skulle gå till bussen så kom vi in på något så sa Lovisa: "Killar tänker inte med huvudet!" till vår lärare Rasmus och så fyllde jag i med: "Nej, de tänker bara med den nedre regionen!" Sedan löpte det vidare och såhär ser vår nya teori ut:

Killar tänker inte med huvudet, utan med den "nedre regionen". Det är där deras "hjärnceller" produceras och då de använder sin "nedre region" (har sex) så blir de av med sina "hjärnceller" (spermier för er tröga). Detta är då orsaken till att de flesta killar inte är speciellt smarta. De "mindre populära" (töntar...) som inte får använda sin "nedre region" (inte får till det) brukar dock vara väldigt smarta! Detta är för att de inte blir av med sina "hjärnceller".

Riktigt smart va?

Nu ska jag läsa 31 sidor i ett häfte, nationellt prov i svenska imorgon från 09.00-14.00 :( Snacka om att jag ska köpa godis att smaska på!!




Kom ihåg mig?