Helgen

, Kl. 15:55 |

Fredag: Gjorde två redovisningar i skolan & fick också mina deadlines för alla svenskainlämningar, så på måndag börjar jag råplugga för att fixa detta! (y). På kvällen blåste jag iväg till Bromölla och festade.

Lördag: Bakis och allmänt seg hela jag. Hjälpte till hemma innan 80-talsfesten som skulle vara här istället för i lokal. Efter det fick jag inte vara hemma mer så jag & Ellen gick upp till farmor och farfar ;) Käkade pizza och tjockade oss med massa annat onyttigt! ♥ Haha gick och la mig 20.00 sen och sov sedan till typ 10.00 dagen efter!

Söndag: Mamma fyller 40 (tant) idag! Det har ju varit vårstädning och sånt här, som ni ser på bilderna i förra inlägget. Nu har vi precis ätit smörgåstårta, gott även om det inte var räkor på den, hah! :(

Nu ska jag fortsätta att ha en trevlig söndag, vädret är ju uuuuuuunderbart! ♥




Kom ihåg mig?