Outfit Of The Day

, Kl. 19:13 |
Haft en riktigt otursdag idag! Började dagen med lite försovning, fick stressa och jag glömde sminka vissa saker kom jag på när jag satt på bussen haha. Tur jag alltid har lite smink i väskan med mig för såna här tillfällen iaf. Sen var tågen fulla så fick precis en plats, spöregnade sen i Helsingborg och blåste halvt storm så mitt stora fina paraply blåste isönder :( Sen när jag skulle hem verkligen ÖSTE det ner och jag såg ut som en dränkt katt när jag satte mig på första tåget... hade precis torkat när jag var framme i K-stad sen och där var det soligt!! Aja, hoppas på bättre dag imorgon :)
 
Detta hade jag på mig idag tillsammans med min svarta skinnjacka ♥ ...och ja, ni ser ju själva hur mitt hår ser ut ;)
Invigde mina mörkblå jeans från ONLY, peplumtop från ONLY, scarf från H&M, väska från ZARA, klocka från COCOO.SE, skor från H&M
 
 



Kom ihåg mig?