Uppdatering om helgen

, Kl. 18:27 |
I fredags hade jag och André varit tillsammans i ett halvår och det bestämde vi att fira med restaurangbesök och bio! Han kom och hämtade upp mig lite innan sex på kvällen och hade en bukett rosor med sig!! Så himla fint ♥ Sen körde vi in till stan för att hämta ut våra biljetter innan vi gick till kinarestaurangen. Beställde tre-rätters och njöt där några timmar och hade det bra. Bion började sen vid nio och det var Flight vi såg. Väldigt bra tyckte vi! Sen åkte vi hem till honom i Nymölla.
 
De fina rosorna!! Har hängt dem upp&ner nu så de kan torka.
 
 
Glömde fota förrätten för vi var så hungriga haha! Men såhär såg vår huvudrätt ut i alla fall!
 
 
Friterad banan med glass till dessert, mums!!
 
 
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...0!
 
 
Söndagen sov jag mest sen haha och han var uppe och fixade lite under tiden. Åkte sen hem vid fyra-tiden för att sen bestämma mig för att dra ut med några killkompisar. Fixade mig och käkade middag innan pappa skjutsade mig till Fredde i Hanaskog. Förfestade med drickaspel osv och hade trevligt! Bestämdes också att Simon skulle med så han körde oss till Grand. Sen dansade vi loss och shotade osv. Sen slutade väl inte precis kvällen som den borde gjort men tur det löste sig i alla fall!! 
 
Lite festbilder!
 
 



Kom ihåg mig?