Updaaaate här ja!

, Kl. 14:43 |
Glömde mitt busskort på tåget förra torsdagen, bäst är jag som vanligt! Sen på lördagen fick jag äntligen träffa min älskling igen efter två veckor ifrån varandra! ♥ Brukar ju vara van vid att träffas en gång i veckan så sista veckan var lite jobbig minst sagt! Men åter till busskortet då kanske; som tur var så hade jag spärrat det så fick ett nytt hem i brevlådan igår. Dock stod det saldo 0;- på det så fattade ingenting då det ska vara ett månadskort? Stack därför in till stan igår med mamma och jaha, tydligen var allt som det skulle med kortet och det var ju bra, men konstigt att det stod så... Aja, blev iaf en shoppingdag av det hela, efter jag lämnat in en hel bunte papper på AF som behövdes in nu när praktiken börjat igen. Fick med mig hem precis det jag ville ha & behövde! Ett par svarta Dr. Denim jeans, ett par perfekta mörkblå jeans (fattar ni hur svårt det är att hitta ett par snygga med perfekt sltning, som ser bra ut både fram & bak, är suuuuuupertigha längst hela benet då mina anklar(/vader?) är väldigt smala och som dessutom sitter bra och rumpan får plats i?) Men ONLY är fan bäst! Hittade dessutom en topp på Vero Moda som var såååå jag så fick ju slå till på den också haha. Nöjd är jag iaf ;)
 
Ikväll blir det utgång dessutom, var ett tag sen och jag är riktigt taggad :D Sen imorgon ska jag träffa André och ge honom sin försenade present då han fyllde år i måndags, haha sämst flickvän :( Men är så spänd och hoppas han gillar det! :D
 

 
Detta fick jag med mig hem igår!
(Dock ser de mörkblå jeansen inte riktigt ut som på bild, de är finare i verkligheten :D)
 



Kom ihåg mig?