Ett år

, Kl. 23:00 |
Hade en underbart bra dag igår! Blev upphämtad hemma och sedan åkte vi till Åhus, spelade minigolf och jag lät André vinna... eller? ;) Sen käkade vi varsin stor glass och då fick jag en superfin silverring i ett-årspresent!! Efter det gick vi en stund på bryggan innan vi åkte hem för att fräscha upp oss lite snabbt för sen var det dags för trerätters på Steakhouse i stan. Var där inne i tre timmar och hade det supermysigt med all god mat innan vi tog bussen hem. Då trodde André att vi bara skulle ta ett nattadopp och sen kolla på film men jag överraskade istället honom med ostbricka, vin, jordgubbar och sånt gott i vår badhytt som vi städat ur, lagt in matta och satt in bord och stolar i. Så där var mysigt upptänt med levande ljus och rosenblad överallt!! Där satt vi sen och hade det mysigt med utsikt över den upplysta poolen. Blev superbra och tack för allt igår, jag är så lycklig att jag har dig! ♥
 



Kom ihåg mig?