Update + pics från igår

, Kl. 12:55 |
Godmorgon! Kom till festen med Kempe igår och vi insåg ganska snabbt att vi typ var de äldsta på stället haha... alla killar som gick i klass med min lillasyster innan var där osv! Men som tur var det ju några andra som också var i vår ålder. Var lite segt i början men tyckte faktiskt det blev över förväntan ändå så det vara bra. Dock tyckte jag det var lite trist att evenemanget hette "Halloweenfest" och så var Kempe (som var vanligt klädd förutom en amerikansk fotbollströja) mest utklädd på stället nästan! Alla var normalklädda och hade endast fejkblod lite överallt. Ska det vara halloweenfest ska man väl ändå klä ut sig? Annars kan man ju bara kalla det för "fest" ? Men men, vi hade ganska kul ändå ;)
 
Nu måste jag dock hoppa in i duschen strax och fixa till mig lite + packa! Ska först till morfar och sen ikväll åker jag hem till André ♥
 



Kom ihåg mig?