Halloweenfest

, Kl. 20:15 |
Pust! Sov inte ett skit i natt och sen gick jag upp tidigt för att jag skulle till AF och sen fixade jag och pappa massa grejer i stan. Skrivit in mig på körskolan och fixat med massa betalningar osv, fixat internetdosa, köpt vitt puder/kräm till Halloweenfesten nästa lördag så ska provsminka mig med André nu i helgen! Sen tog jag en powernap för ett tag sen innan jag började fixa mig inför en halloweenfest som jag ska på ikväll med Kempe. Är en häxa nu och... mitt hår ska vi inte ens tala om haha ;) Visar bilder imorgon, måste fixa det sista nu innan Kempe kommer och hämtar mig, trevlig fredag alla!! ♥ (Dagens inlägg får komma upp imorgon, har helt enkelt inte haft tid idag)
 
Halloweenfesten hos Tiddan för två år sedan nu, var häxa då också som ni ser och hatten är såååå skön!
 



Kom ihåg mig?