Dag 2 - Något som jag är beroende av

, Kl. 16:30 |
Förutom luft, mat, vatten, kärlek, solsken och allt annat livsnödvändigt så är jag beroende av t.ex. möjligheten att kunna kontakta människor och då menar jag min dator och mobil. Två, enligt många, onödiga saker som jag märker att jag verkligen behöver då jag under vissa stunder i livet varit utan dem. De är lite som en trygghet faktiskt. Att känna att jag inte kan komma i kontakt med människor eller surfa runt på nätet gör mig lite begränsad vilket känns lite jobbigt och obehagligt på något vis. Jag älskar att sitta vid min dator och t.ex. leka runt i photoshop, läsa olika hemsidor, kolla facebook för att få reda på vad vänner osv håller på med, hålla på med html och css osv. Jag älskar att allt är så enkelt för man kan ju verkligen hitta allt på nätet och man kan göra sååå mycket på en dator och för mig känns det rätt på något vis. Sen mobilen är ju som en minidator nuförtiden haha så den är ju perfekt att ta med sig istället för att släpa runt på en stor laptop ;) Så något jag är beroende av är min dator och min mobil! ♥
 
Haha en 1,5 år gammal bild som Tobbe tog när han lekte paparazzi i skolan. Hade också en Samsung på den tiden men den åkte ner i en baja-maja (av misstag förstås) på Kristianstadsdagarna förra året haha!
 



Kom ihåg mig?