Om gårdagen

, Kl. 14:43 |
Åkte med Fia hem till Joel vid sju, halv åtta tiden där vi sedan väntade in de andra innan vi drog igång med ölspelet! Sjukt konstigt spel som vi slutade upp med ganska snabbt och gick över till kortlek istället ;)

Sprang sedan till bussen vid halv tolv tiden, snabbt inom BK när vi kom till stan och sedan gick vi in på Grand. Grymt ställe faktiskt! Lite småsynd att de inte har 18 speciellt ofta för det var riktigt nice där faktiskt :) Träffade en hel del folk där också så det var kul!

Drog sedan till McDonald's vid halv tre tiden något där vi köpte lite mat innan vi fick skjuts hem av Kjelle och Henke.

Bild tagen av Emil i början :) Så det ser ju inte speciellt livat ut ännu haha ;) Dessotm vet jag inte riktigt vad jag gör för min där alltså...
Teddan

Såg dig nog på Grand! Det där ölspelet har jag med! Vissa kort är sjuka! "Drick 3 öl utan att andas"



Yeah, right!





Kom ihåg mig?