800 är bättre än 700

, Kl. 18:03 |
Varit en hyfsat bra dag idag ändå. Sovmorgon, fick skjuts till Önnestad av farmor och farfar för att ta bussen. Tog sedan bussen till skolan med Tobbe men det blev något fel på den så vi stannade halvvägs och kom inte vidare så vi fick helt enkelt hoppa av den sista biten och gå. Blev sedan en ganska rolig samhällslektion med Wickander och det gick ganska snabbt. Efter det fick jag och Lovisa skjuts till stationen av Timmy haha och sen mötte jag Jösse på tåget hem!

PSST! Har ökat bredden på content ("inläggsrutan") så att jag får plats med ännu större bilder! Tyckte det var klöddigt att bara få plats med 700 pixel-bilder för skulle jag då ladda upp två bredvid varandra så gick inte det. 300 blev för lite och 400 för mycket så fick alltid in med dem i photoshop. Såna problem haha ;)




Kom ihåg mig?