Grungehemsidan blev klar!

, Kl. 21:00 |
Såhär blev resultatet av dagens grunge-hemsida! Tog sin lilla tid men jag lärde mig i alla fall en del nytt vilket är jättekul! Det är, som jag skrivit innan, en tutorial så är du intresserad utav webbdesign och photoshop så feel free to try! Varnar er dock för att det INTE tar 2-3 timmar... in my ass liksom! Det tar fler timmar (om du inte är professionell möjligvis.)

Länk

Nina

Ser riktigt proffsigt ut :)

Gick en kurs i webdesign för ett par år sen men resultaten blev väl inte sådär jätteproffsigt.. :)


Nina

Det handlar väl om att lägga ner en massa tid också och exprimentera :) Hade Frontpage på vanliga datorn förut men har det tyvärr inte längre. Inget jätteavancerat program men man kan ju ändå göra ganska mycket. Men eftersom jag har en hemsida hade det ju varit kul med ett sånt program.

Av det lilla jag såg verkar du ju duktig så det ska säkert gå bra!





Kom ihåg mig?