Lite om gårdagen + några bilder

, Kl. 18:52 |
Blev rökt lax, potatis, sås och massa god sallad hemma hos farmor och farfar innan jag fick skjuts in till stan av mamma. Där mötte jag Tiddan och sen tog vi bussen till Tiansgården i Bromölla där Jocke hade sin 25-årsfest! Hade riktigt trevligt faktiskt :D Dock var det lite jobbigt att jag var så trött men jag överlevde i alla fall. Gick sen hem vid halv fyra-fyra tiden på natten och sov hos Robin.

Ikväll blir det bara att äta middag (som strax är färdig) och sen bara ta en dusch innan jag slänger mig i sängen och sover. Är i så otroligt stort behov av sömn så det är sjukt... Hoppas alla har haft en trevlig helg i alla fall ♥

Några bilder från kvällen/natten och man ser ju att jag inte var pigg haha! ;)




johanna:D

Klicka på länken och gilla bilden , skulle bli jätteglad, kan vinna presntkort!!! http://www.facebook.com/photo.php?fbid=400856439927581&set=a.400856279927597.102120.148876845125543&type=3&theater


Ja, är det fest så är det :)





Kom ihåg mig?