Sprit, intorkad svett & luktborttagningsmedel

, Kl. 19:24 |
Åkte hem till Freddy i Gualöv igår och förfestade där ett bra tag med honom, Lue, Robert, Elin, Fillan, Ida och Robin. Hade riktigt kul och efter det fick vi skjuts av Simona till Mingel i Karlshamn med ett stopp på Lasses först. Hade mycket trevligt där också och jag & Elin gick runder och blev bjudna på massa sprit av en full kille och sånt. Enorma shot-glas så vi gav bort dem hahaha. Lite allt möjligt galet där och sedan drog vi och köpte nattamat innan vi åkte hem till Freddy med Simona igen. Blev inte så mycket efterfest kanske utan det dröjde inte länge innan alla somnade lite här och där. Hade men min ögonbindel denna gången vilket jag är väldigt tacksam för ;) Behövdes verkligen!

Har varit hemma hos Freddy med honom, Robert och Lue nu på morgonen & Robert klädde ut sig och ringde runt till en massa och var allmänt cp haha. Jag var mest inne i köket och raffade åt mig massa att äta och sen stack Freddy & Robert iväg för att käka så jag och Lue låg och sov i några timmar haha. Sen stack han också så jag blev lämnad ensam ett tag innan de andra två idioterna kom tillbaka.

Bella hittade mig på rese sen när jag satt och väntade på bussen så hängde med henne & Dani och Bella babblade på som vanligt haha, så söt! Nej, nu ska jag ta en dusch. Luktar bara sprit, intorkad svett & luktborttagningsmedel som Robert spejade ner mig med...

Såhär såg det alltså ut i morse...








Freddy & Robert som ligger och gosar haha.



Kom ihåg mig?