Roliga & störda citat

, Kl. 18:06 |
Har lagt upp detta en gång innan efter att jag startade upp denna blogg så nu tycker jag att det kan få publiceras igen! Här kommer lite roliga & störda citat från mig och mina vänner - nyktert & onyktert!

I klassrummet

Jag: "Tänk om killar kunde runka ut sitt fett, tänk så smala de skulle bli då!"
Tobbe: "Ja.. som jag!"
Lovisa: "Åhhh, jag vill ha en kuk!"

Britta: "Ibland måste man ta folk på skreven för att få pengar..."

Fyllecitat från fester

 

Jag: "Jag har ett hårstrå i tandställningen!" Lovisa: "Vem har du sugit av?" Jag: "Jag fick det i munnen" Sen bara: "Oj... HAHAHA"

Jag: "Skriv att jag vill ha hans paket!" Lovisa: "Han frågade vilket paket så sa jag det på posten!" Jag: "Fråga om det behövs dubbla frimärken! HAHAHAHA"

Tiddan: "Jag skrek hål i örat"

 


Lovisa: "Ida, vi matar ankorna! Nej.. vi har ingen mat. NEJ JUST DET, det är kor som äter gräs..."

Jag: "Jag rapade nyss men jag kan inte bestämma vad det var för smak..."

Tiddan: "Jag hittar inte mina ögon"

Lovisa: "Kan vi inte koka sprit? Blir det inte renat då? HAHA nej, skriv inte upp det! Jag fattar väl att man måste ha virke till det..."

Fler random citat

Lovisa: "HAHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR, ÅH NEJ JAG FÅR HJÄRTFLIMMER!"

Jag: "Fan vad du ser emo ut Bine"
Bine: "Fan vad du ser tantig ut Ida"

Rebecka

Sv:

Det kan jag tänka mig att det blir ;)



KRAM





Kom ihåg mig?