Inte intresserad, tack och hej!

, Kl. 22:44 |
Seriöst, finns det killar som KAN ragga? Tror faktiskt inte det, tror bara att de försöker men det går käpprätt åt helvete då de alltid är för på och framstår som kåta desperata svin. Inte intesserad, TACK OCH HEJ! Trivs som singel och vill gärna vara det för tillfället för bara för att man faktiskt inte är involverad med någon så behöver inte det betyda att man vill vara det. Känns mycket skönare att vara singel och fri, jag tror nog faktiskt att jag märker då det dyker upp en prince charming som jag faktiskt vill ha ett förhållande med.

- Det ska inte vara något bara för att!


Sanna

Snälla hjälp mig nå min dröm !



www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram




melissa

va söt du ääär!


Fanny.

Du har så rätt Ida, och du är duktigt söt också :)


Qbrium

"de som inte raggar är de bästa charmörerna", enligt egen erfarenhet.


Qbrium

"de som inte raggar är de bästa charmörerna", enligt egen erfarenhet.





Kom ihåg mig?