En dröm om ost

, Kl. 15:59 |
Vaken... igen! Herregud vad jag har drömt nuuu då! Drömde att det var sent en kväll och att jag bestäme mig för att gå ut och gå i min lilla by och sen hittade jag en ost? Tog upp osten och gick vidare, skivade upp lite ostbitar medans jag gick och mumsade på (älskar ost btw). Sen kom jag till någon sorts labyrint så var tvungen att gå genom två hus för att komma in på nästa gata på något vänster. När jag skulle över till det andra så stod det en äldre kvinna och plockade äpplen från marken (hahaha wtf? det var ju sent på kvällen och dessutom kallt) så frågade henne om jag gick gå igenom och det var okej. Gick sen igenom huset och precis innan jag nådde dörren ut så sitter en massa vänner i soffan till vänster om mig och bara: "Ida? Vad gör du här?!" Haha så började vi skratta o sen gick jag o en kompis in i köket för att jag skulle koka hallonte... och ja, massa annat! xD



Nu ska jag faktiskt upp och få något i magen, måste dessutom dricka kaffe för just nu känns det som om min panna har sjunkit ner till hakan... tror jag har sovit FÖR mycket?!



Kom ihåg mig?