Dag 29 - Vad jag aldrig hade kunnat göra.

, Kl. 21:05 |
Jag hade aldrig kunnat:

- Kunnat säga "jag älskar dig" till en person som jag faktiskt inte älskar.

- Medvetet såra en annan människa & gå bak ryggen på någon jag kallar min vän.

- Bli artist, inte enbart p.g.a. min obefintliga sångröst men av det faktum att de ska behöva sjunga sina låtar om och om igen under hur många år som helst. Tänk då de har skrivit en låt som verkligen betyder något speciellt för dem, någon som verkligen uttrycker deras verkliga och innersta känslor och sedan ska de behöva uppträda med den låten år senare. Är det inte samma sak som att nästan föralltid hålla såren öppna?

- Mörda en annan person (tror jag). Visst så kan man väl kanske tänka såhär att "vad skulle jag ha gjort om någon hade t.ex. våldtagit min syster, kommande dotter(?), misshandlat min mamma eller kanske mördat min lillebror osv.?" Men jag vet ju faktiskt inte om skulle kunna, då något sådant inte har hänt mig. Dock är jag emot dödsstraff då jag tycker att den skyldige ska få sitta och ruttna i ett fängelset och i Sverige inte få bättre mat än skolbarn och gamlingar. Tycker även att livstids fängelse verkligen ska vara livstid och inte max 25 år eller vad det nu är.

- Bestämma att ha sex med en kille och sedan bara åka hem till honom och knulla för att sedan en stund senare bara åka därifrån. Hade känt mig så otroligt smutsig och äcklig... förstår inte hur så pass många tjejer gör på detta sätt (och ofta dessutom) för liksom hur ska det gå till? Ska man bara komma och plinga på dörren för att sedan stå där framför varandra som två fån och sedan direkt gå in i ett sovrum eller liknande och börja klä av varandra? JO TJENA!

- Tacka nej till chips! Hade aldrig klarat mig utan chips... finns inget bättre! MUMS.

Bild från i somras!



Kom ihåg mig?