No matter how much it rains, the sun always comes shining through

, Kl. 19:12 |
Oj, har helt glömt bort att blogga! Har varit riktigt effektiv idag tycker jag. Började dagen med psykologi vilket är kul, snackade om psykiska sjukdomar idag. Ringde runt till en massa efter lunchen som var 20+ för att få fler enkäter ifyllda till vårt projektarbete så tack till alla er som svarade, mycket snällt! :D Satt sedan och hjälptes åt med Lovisa att föra in så mycket vi hann i ett exceldokument. När alla sedan stack hem för dagen så gick jag snällt ner till labbet och gjorde mitt naturkunskapsprov men det kändes faktiskt inte så bra... inte direkt just de frågorna jag hade ställt in mig på men får hoppas det gick vägen i alla fall!

Nu måste jag fortsätta göra klart de 15 orden till estetisk verksamhet imorgon. Efter det blir det en dusch och sedan fixa om naglarna inför imorgon för då bjuds det på förfest & fest på kvällen så det ska bli kul! :D




Kom ihåg mig?