Det är inte varje dag man förfestar utan underkläder

, Kl. 15:47 |
Igår blev det förfest hemma hos Kempe med en massa trevligt folk. Vi spelade lite roulette och gav oss sedan på förspelsspelet igen och det blev betydligt mer spelat denna gången än på Fias 18-årsfest. Glas dracks upp, shottar togs, jag sjöng "Du gamla du fria" från balkongen till grannarna, Robin och Oscar satt i bara kallingar och jag satt till slut med bara min kjol på mig som fick leka klänning för stunden, inga underkläder... ingenting! De andra klarade dock sig och fick ha det mesta av sina kläder på sig haha. Kul var det i alla fall och efter det stack vi iväg till Depå och dansade loss. Satt på en bänk med Kempe sen och löste världsproblem när två killar från Sölvesborg kom och ville vi skulle ta hand om deras svinpackade kompis men honom fick de ta hand om själva så vi gick tillbaka till Depå och hämtade ut våra jackor. Skjutsen hem sket sig så fick ringa runder till en massa men utan resultat. Jag, Kempe & Fia gick hem till Palle som var allt annat än nykter i sin ensamhet och det slutade med att Fias mamma fick komma och hämta oss halv fyra på natten så jag kom hem ganska sent. Idag mår jag som jag förtjänar, sängen kommer verkligen att bli min bästa vän idag ♥ Ligger här med min laptop och myser till det med facebook och Friends-avsnitt.

Slänger upp lite bilder från gårdagen om en stund.



Kom ihåg mig?