Brandlarmet utlöstes och brandbilar kom...

, Kl. 18:12 |
Har varit på praktiken hela dagen och kom precis hem. Började med att starta om datorn för att den hade en massa uppdateringar vilket tog en evighet och efter det hann jag verkligen inte göra mycket förrän brandlarmet började tjuta så hela byggnaden fick gå ut haha... kom brandbilar och allt möjligt! Kallt var det men vi behövde inte stå ute allt förlänge innan brandmännen sa att vi fick gå in igen. Vet dock inte vad orsaken var haha.

Fick i uppdrag av min chef att göra en ny design till hans nyinköpta företag och att jag skulle tävla med Johan, den andra designern som jobbat för honom ett bra tag. Kände redan direkt att "detta kommer inte att gå bra" och det kändes inte så heller faktiskt och hann faktiskt inte visa honom det slutgiltliga innan vi skulle hem. Fick skjuts av honom hem också, snällt! :)





Känt mig allmänt sunkig idag och hostat en hel del... hatar rethosta!

SOFI - fotoblogg

sv: Tack så mycket :)


Emma

Haha ohja! Det är det! ;)

Tack detsamma! :)


elfina

Kom förbi och kika hur det gick med de två bloggarna som skulle få en bildlänk!!

jabbadabba dooo!





Kom ihåg mig?