Moget av dig Ida...

, Kl. 18:44 |

...att gå och lägga dig efter skolan & vakna NU! Aja, inget att göra åt nu och sov dessutom underbart :D Ska försöka piggna till nu, äta & sedan plugga så att Lovisa blir glad! Usch då.

Btw, jag & Lovisa satte oss tydligen bredvid en alkis på stationen innan idag & så började han snacka med oss. Mest jag som nickade till det han sa och sånt medans Lovisa vände bort huvudet haha! Han snackade något om att vi skulle ta vara på vår ungdom och att han hade blivit våldtagen som ung?! xD Jag som först trodde att han var en söt liten gubbe... men sen precis innan han skulle gå så sa han: "Jag har en oriden häst, vill du ta hand om den?" Jag bara: "Nej, jag hatar hästar!" Lovisa viskade tyst till mig: "Ida... han menar sin kuk!" HAHAHAHA mer blond än vanligt idag kanske?

Häst?


Lovisa

Hahahahh, fan vad jag inte kunde hålla mig för skratt till sist :$ Sötis alkisen!





Kom ihåg mig?