Jeansjacka

, Kl. 14:14 |
Kom precis hem, skönt! Fick ledigt från APU:n idag för att göra två nationella prov i engelska, det gick sådär haha! Lagom trött blir man ju av att sitta stilla i aulan! Såhär ser jag i alla fall ut idag;


Skriver ännu en gång att jag längtar tills tandställningen åker, ser ju ut som en femåring på andra bilden när jag ler... inte för att femåringar har tandställning men ni fattar ;)




Jeansjackan är från H&M som jag köpte när jag gick i 4:an faktiskt, tänkt att den fortfarande passar! Har dock fått kavla upp armarna för att det inte ska se löjligt ut och det går inte att knäppa mer än en knappt för att brösten tar emot haha. Men jag älskar den, har inte hittat någon annan jeansjacka sedan dess som har denna fägen, utan bara tråkiga ljusa eller mörka - denna är perfekt! ♥

Dock var det inte alls detta jag valde ut när jag vaknade imorse, fast det är ju typ som vanligt haha. Jag väljer alltid ut en outfit och sedan i sista minuten tvekar jag och byter om till något helt annat för att sedan stressa till bussen, men men "tjejer är tjejer" ;)?

Nu ska jag nog ta en powernap...kanske? Lovisa gör ju det just nu så jag blev lite småsugen på att göra detsamma. Aja, får se hur det blir!

Sune

Ser dig... / Sune


Ida

Svar: Åhhhhhåååhhhååhhhh :$





Kom ihåg mig?