DON'T DRINK AND DRIVE

, Kl. 15:03 |
Började dagen med ett skriftligt nationellt prov i engelska, får hoppas att det gick bra, skrev typ minimum men aja! Åkte in till stan i HLM sen för att käka på en kebabbar med Bine & Tobbe! Jag och Bine var inte mätta efter en korv med pommes så vi beställde varsin hamburgare efter det också :$ TJOCKISAR!

Åkte tillbaka med Bine till skolan sen fastän att alla hade stuckit hem efter provet, egentligen skulle vi ha haft lektion därefter men lata som vi är i vår klass så stack alla xD jag och Bine stannade typ en halvtimme så att hon kunde göra sitt muntliga nationella prov i svenska & sen drog vi hem. Känns skönt att vara hemma tidigt! Ska ta en powernap nu & sedan duscha och fixa mig lite. Blir förhoppningsvis att dricka med Bine m.fl. Det är iaf det jag har ställt in mig på :D

HA EN GRYM FREDAG, AND DON'T DRINK AND DRIVE, MKAY?! Och glöm inte kondomen...

Sebbe

OMG IDA DETTA ÄR DEN BÄSTA BLOGGEN JAG LÄST OMG!!!! DEN ÄR AWESOME





Kom ihåg mig?