2 par shorts @ Lindex & H&M

, Kl. 18:17 |


Okej, här är de två par shortsen jag köpte hem lite snabbt innan! Vilka är snyggast? De mörka från Lindex eller de ljusa från H&M?











Hm... först tyckte jag att de från Lindex var så otroligt fina, men nu när jag provade de från H&M hemma så tror jag faktiskt att jag gillar dem mer... ÄVEN om man får en sån ful röv haha :D Dock får man inte världens finaste i de mörka heller eftersom de också har hög midja... men ändå!





Em

De från lindex passade dig som handen i handsken ju!! :)


fanny

De mörka va mycket snyggare, och dom passade på dig :)


annie

Hej, vill jätte gärna ha sånna shorts som på bilden, ska åka utomlands snart och måste ha shorts vilket inte går att få tag på i afärerna, så om du skulle vilja sälja dom till mej så kontakta mej på min mejl, kan betala butikspriset om de är så :) kram ! dem högst upp jag är intresserad av :)





Kom ihåg mig?