17.00

, Kl. 17:00 |
Precis kommit hem nu, tog bussen istället för tåget & det var fruktansvärt hett! AC hade inte varit helt fel att installera eller trycka igång men lyckades halvsova 50 minuter iaf! Hur skönt hade det inte varit att få vara ledig när det är såhär 25 grader ute?! Tänk så mycket färg jag hade kunnat få om jag legat hemma och solat istället! Men nejnej, jag går i skolan och är duktig ;)

Nu: Få något i magen och dricka massor med vatten, känner att jag behöver det :D
Efter: Ska göra något vettigt, jag ska försöka göra klart ännu fler rester så att jag blir klar med det någon gång & kan få betyg! Är faktiskt ganska motiverad just idag, att bara få sitta helt ensam i mina egna tankar och bara skriva lång texter.

DESSUTOM blev jag klar med Bellas blogg igår kväll, hon ville ha den simpel och vit med leopardfjärilar och det fick hon med! Det var väldigt mycket pillande med alla de små fjärilarna men till slut fick jag till det och såhär blev resultatet ---> http://belajankovic.blogg.se/

Ha en bra kväll allihopa! Får se om jag uppdaterar mer senare, kan vara skönt att ta en paus i pluggandet ibland ju!
Syedeli

Big tnks for interesting and useful site!





Kom ihåg mig?