Så jävla sant!!!

, Kl. 20:00 |


Stör mig så otroligt mycket på folk som hela tiden är oroliga för vad andra ska tycka. Vafan, man lever bara en gång, du är bara ung en gång! Lev ditt liv som du själv vill och gör vad du känner för och skit fullständigt i vad andra tycker och tänker. Vad gör det? Finns alltid de som gillar en och de som inte gör det, det kommer man inte ifrån så det är bara att sluta bry sig. Vill man verkligen se tillbaka på sitt liv om 20 år och tänka; "varför gjorde jag inte det där när jag hade chansen?" "Varför stannade jag hemma istället för att följa med mina vänner och ha kul?" "Varför träffade jag inte den personen" och så vidare. TA CHANSER, HA KUL OCH SKIT I VAD ANDRA TYCKER OCH TÄNKER FÖR DET ÄR DU SOM SKA LEVA MED DIG SJÄLV, INTE ANDRA! Ingenting är pinsamt, bara gör! Njut av livet du har fått för innan du vet ordet av så är du 45 år gammal med tre barn och har inte möjligheten att gå tillbaka i tiden. Förfan!



Kom ihåg mig?