Mindre bra dag

, Kl. 20:09 |
Gav mig iväg till skolan och när jag precis hoppas på första bussen kände jag mensvärken smyga sig fram men sket i det och hoppade sen på den andra bussen. Hann inte ens komma till Önnestad förrän jag blev helt svimfärdig och började kallsvettas, kändes som jag skulle spy och fick kramper i mage och lår... inte kul! Visste inte vart jag skulle ta vägen så ringde farmor och farfar så kom farfar och hämtade mig. Kom hem och gick och lade mig i sängen ganska så snabbt och sov till typ halv två. Fick sedan ett ganska så negativt telefonsamtal men men, kunde varit värre! Fick en tankeställare i alla fall.

Resten av dagen har jag mest spenderat med min sjuka syster, tittat lite på One Tree Hill och tagit det lugnt. Dock var jag utan värk i några timmar innan men nu har det kommit tillbaka igen... tycker inte att de receptbelagda tabletterna hjälper heller!

Hoppas att ni har haft en lite bättre dag än jag & ber om utsäkt för dålig uppdatering ♥




Kom ihåg mig?