Min helg i Halmstad

, Kl. 18:04 |
Fick skjuts upp till Halmstad av Emmes pappa i fredags. Åt supergoda pizzor på någon restaurang med Emme sen på kvällen följt av lite gående i stan efteråt för att kolla in lite olika ställen. Hyrde sedan film på Hemmakväll vilket blev "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides". Grymt bra även den, älskar (Captain) Jack Sparrow! ;)

Dagen efter på lördagen gick jag och Emme sedan in till Make-Up Store i stormvädret för att hon skylle nyttja ett presentkort. Hon fick en jättefin sminkning till kvällen och lite produkter med sig hem. Fixade sedan oss och klockan sju började förfesten. Massor med Sangria, pastasallad med kyckling, "Med andra ord", "Jag har aldrig", chokladfondue, shots hit och dit. Riktigt trevligt och många trevliga tjejer faktiskt!

Drog ut vid halv tolv tiden ungefär till ett uteställe som hette "The Corner" och det var kul & trevligt. Massa dansande så hade rejält ont i fötterna sen haha. Nackdelen var väl att det var massa äckliga och sliskiga killar där... lite som Björket. Förstår inte att det ska vara så svårt för en del killar att förstå när man inte VILL dansa med dem? Men i alla fall så drog vi till City Kebab och åt nattamat innan vi begav oss hem. Vi var då fem tjejer som sov på Emmes lilla rum haha.

Maria & Tomas kom in och sjöng för Emme vid halv tio tiden imorse och gav henne en massa presenter och efter det så fixade vi till oss och så begav jag mig sedan hem. Tog tåget 13.15 från Laholm till Helsingborg, sedan tåget därifrån till Kristianstad och sedan bussen hem från resecentrum 16.20 så det tog ju sin lilla tid kan jag säga haha. Men nu är jag hemma i alla fall & helgen har varit riktigt lyckad!

Slänger upp några bilder om en stund. Hoppas att er helg också har varit bra, kram!



Kom ihåg mig?