20 enkronor

, Kl. 16:53 |
Kom hem från stan för en liten stund sedan. Mötte upp Kempe, handlade present till Rebecca och delade sedan på en pizza inne på favoriten. Snackade lite om allt möjligt och skiljdes sedan åt efter en tripp inne på Domus och Direkten. Jag gick till solariet borta på söder men tror ni inte att växelautomaten var sönder?! Jo... men jag bara "jag SKA sola" haha så jag gick snabbt som fan in till sparbanken och väl där inne fanns det bara 20 ENKRONOR kvar i automaten. Jag tänkte att det fick gå liksom och tog ut mina tjugo enkronor och gick snabbt tillbaka till söder igen. Hann inte lägga in alla mina mynt (man har bara 30 sekunder på sig att lägga in sina pengar) så jag fick nöja mig med 11.26 minuter haha. Har hunnit duscha nu sedan jag kom hem i alla fall och ska ta och sminka mig strax, är fortfarande lika pepp också, känns underbart! :D




Kom ihåg mig?