Lite om gårdagen på Hässleholmsfestivalen

, Kl. 12:17 |
Godmorgon! Kom hem från Hässleholmsfestivalen vid lite i ett igår tror jag att det var, blev lite tidigare än planerat då vi fick skjuts istället för att åka tåg. Hade en ganska trevlig kväll, gick runt och kollade in området, Kempe & Fia red på en tjur och sedan hamnade vi i ett öltält med livemusik. Något man kanske borde tänka på är att sticka dit ett lite större gäng en annan gång men nu vet vi ju hur det var till kanske nästa år haha. Själva festivalen var faktiskt över min förväntan så det var positivt på det sättet!



Tror jag ska käka frukost nu, min mage känns gaaaanska tom! Och ta en dusch, en riktigt skön dusch för det hann jag tyvärr inte med igår så fick sticka till festivalen oduschad & med gammalt smink från morgonen HAHA fy så smutsigt det lät :D Fast fick dock håret duschat i Kempes handfat av Fia haha! Fast jag och hårtorken är dock inte bästa vänner, håret blir så konstigt av det så jag föredrar annars självtorkning men det fanns det tyvärr inte tid för igår! ;)

Hörs senare, puss!



Kom ihåg mig?