Död åt mens!

, Kl. 18:01 |
Fyfan vilken dag, första mensen på fyra månader nu eftersom jag hoppat över den med p-pillerna under sommaren. Har mått skitkasst och funderade på att skita i skolan redan från början men tänkte att jag fick bita ihop. Har gått sådär men har ju inte haft något annat val. Sitta i skolan med en värk som går från magen ner till knäskålarna är inte speciellt kul och koncentrationen förvärras ju en del dessutom. Skulle jag också låtit mig bli bara en smula känslosam hade jag brustit ihop. Höll nästan på att börja böla då jag stod och väntade på tåget i Hässleholm som var försenat. Hade så ont då att smärtan gått ner i hela benen och det kändes som om jag skulle spy. Ringde runt lite men ingen kunde hämta mig i stan heller så jag fick helt enkelt gå till resecentrum och vänta på bussen hem i 30 minuter. Usch, äntligen hemma.

Precis fått i mig två mackor & lite mjölk så nu ska jag krypa ner i sängen till Friends! Börjar ta de rosa p-pillerna på kartan imorgon också så slipper väl detta om 2-3 dagar vilket är skönt.

Kram på er ♥

Elina

Man måste väl typ rådfråga innan man skjuter på mensen hur som helst?


Elina

SV; Jo då borde det ju vara okej. Finns det inget du kan ta mot smärtan? Typ prata med nån, man ska ju inte behöva ha SÅ ont. Jag har väldigt lindrig vilket är grymt skönt! :) <3


Louise

Verkligen inte kul med mens, känner igen det där med smärta som går ner i knäskålarna, brukar ha samma problem ibland, och vissa andra gånger har jag tur och har inte alls ont, då är jag glad. Men tyvärr är det mer smärta än då jag slipper smärtan så! :/





Kom ihåg mig?