Framöver

, Kl. 16:35 |
Precis kommit hem från skolan nu. Sista lektionen satt jag & Lovisa mest och sökte på spritsorter, olika drinkar och massa annat HAHA. Längtar till lördag nu, YES! ♥ Ska bli nice faktiskt. Hade inte suttit fel att vara 18 eller 20 heller för den delen, gaaah! Fick reda på att det är studiedag både den 7 och den 8:e Juni vilket är min studiedag, blev överlycklig! Kanske en liten tripp till Danmark då? ;)





Fick även reda på när vi åker till Stockholm på vår studeresa. Det bär av den 18 maj och åker vi hem på fredagen den 20:e. Ska bli riktigt kul att få göra lite annat än att bara sitta vid datorn i skolan.


Nu känner jag att jag snart svimmar av hunger så jag ska gå upp och få något i magen innan jag börjar plugga på både media-häftet som vi har ett litet quiz på imorgon samt det feta häftet till det svenska muntliga nationella provet. Måste ringa till min handledare på min praktikplats också! Måste meddela att jag inte kommer på torsdag eftersom det är det skriftliga nationella provet i svenska från 08.30 - 14.00 (drygt).

Åh, det börjar dra ihop sig med saker och ting nu.. snart sommarlov! Vetskapen gör mig både helt själaglad men ger mig också en liten ångest eftersom jag verkligen måste fixa mina betyg...




Kom ihåg mig?