Nytt från stockholm

, Kl. 15:00 |
 
1. Trench coat - MANGO // 2. Slacks - H&M // 3. Byxor - Lindex // 4. Halsband - H&M // 
5. Topp - Vero Moda // 6. Blus - ZARA // 7. Jeggings - Vero Moda
 
En del av det jag shoppade i Stockholm. Supernöjd med alla köp men speciellt nöjd är jag med trenchen, letat väldigt länge efter den perfekta och inne på MANGO fann jag den. Har verkligen fått upp ögonen för den butiken! Dock ger inte bilderna på deras hemsidan den rättvisa tycker jag, sååå mycket finare i verkligheten! ♥
 
Som ni kanske ser så har jag också kommit in i en "less is more" fas. Köper mer och mer plagg i basfärger så som svart, vitt, gått och beige. Har underlättat supermycket då jag ska klä på mig, allt går att matcha så mycket lättare än tidigare då jag köpte mycket mönster och blommor haha! Sen är det ju riktigt snyggt och stilrent också ;)



Kom ihåg mig?