Update

, Kl. 18:00 |

Bild från en väldigt varm dag i måndags!

I måndags mellanlandade jag i Helsingborg för att packa om väskan efter en vecka i Vinnö. Var duktigt varmt men jag gav mig ändå ut på stan för att handla lite nödvändigheter och klippa mig. På kvällen kom sedan André hem till mig. Vi duschade och gick sedan och lade oss för att kunna åka iväg till Göteborg tidigt dagen efter.  

Satte oss på tåget 07.53 i Helsingborg och var sedan framme 10.20 i Göteborg. Checkade in på vårt hotell och efter det blev det en svettig och lång dag inne på Liseberg! Var riktigt mycket folk men som tur var hade vi bokat online och hade express-pass till vissa attraktioner så vi kunde bara gå förbi den evighetslånga kön och få vårt åkband direkt! Rekommenderas verkligen ;) 

Var hemma sen igen vid halv tolv på hotellet och efter några timmars sömn så steg vi upp för att fixa oss och sen äta en underbar frukostbuffé, bästa! Sen blev det Universeum och därefter Paddan innan vi tog tåget hem igen. André den stackaren skulle jobba idag så hans restid hem blev ungefär 4 timmar lång :( 

Sen idag har jag mest tagit det lugnt hemma i lägenheten men sitter nu på tåget mot Bromölla. Imorgon har jag och André varit tillsammans i 2 hela år så det ska firas! 

Lägger upp bilder från vår lilla semester i Göteborg när jag får lite tid vid en dator! 



Kom ihåg mig?