Sideboards - White or black?

, Kl. 12:00 |
 
Gah, jag kan inte riktigt bestämma mig. Har länge velat ha ett avlastningsbord i mitt kök då ena väggen där är ganska tråkig. Ett enkelt litet bord med buffétidningar, vas med blommor och lite ljus kan lätt göra tricket tror jag! Kanske en snygg tavla ovanför också?
 
Var först helt inne på Norden från IKEA för jag tycker att det är bäst med sina hyllor/lådor osv men nu börjar jag istället fundera på ett vitt. Mitt kök är väldigt mycket vitt och svart med inslag av grått och lite grönt så alla passar in men det känns mer fräscht med vitt? Det är ju bra pris på AULUM från Jysk men IKEA har helt klart bäst kvalité på sina möbler. Franka från Åhléns är också hur fint som helst och hade verkligen passat bra in med sin lite mer moderna sekelskiftesdesign. Tål att tänkas på...
 
Liatorp & Norden är från IKEA, Aulum är från Jysk och Franka är från Åhléns.



Kom ihåg mig?